Saturday, May 12, 2012

බඩුවක් හා පිස්සෙක් සමග (අතිශයින්ම ලොකුවෙච්ච උන්ට විතරමයි)




මේ පොස්ටුවේ කොටස් දෙකකි. පළවෙනි කොටස කියවීම ගැහැණු දරුවන්ට හා ලොකුවෙච්ච නැති උන්ට සපුරා තහනම්ය...

කියෝලා අහුඋනොත් එහෙම...තියනවා උල!!!  


මේ දවස් වල අපිට කැම්පස් එක වගේ එකේ ලෙක්චර්ස් වැටෙන්නේ අකාලයේ ගෑනු දරුවෝ ජම්බු ගහෙන් වැටෙන්නා වගේය. සතියකට එකයි නැත්තන් දෙකයි. මේ මගුල ඉක්මනට ඉවර කරලා දන්නේ නැතුව මොන උක්ත ආක්‍යාතයක් කරනවද මන්දා මුන්. බොරුවට නිකන් බෝඩිමේ කාලේ කන්න ඕනේ නැති හින්ද මමත් අපේ මාලිගාවට ආවා. මේ ලඟදි සදුදා දවසක උදේ වරුවේ ලෙක් එකක් වැටිලා තිබ්බා. සුපුරුදු පරිදි අසාමාන්‍ය ලෙස මධ්‍යම රාත්‍රී 4 ට නැගිටින්න උනේ මව්තුමිය කොන්ද හරහා යවපු දැවැන්ත හතරේ පහර නිසාවෙනි. එහෙම්ම ඇස දෙක පියාගෙන වගේ මුණ කට හොද ගන්න ගියෙමි. අපරාදේ කියන්න ඕනේ නෑ ශෝක වතුර ටිකය. ඇග කිලිපොල ගියේය. උඩු හම ඇකිලිලා ගියේය.

ගේ ඉස්සරහින් කොලඹ බස් පොල් පටෝපු ලොරි වගේ යන හින්දා ගිරිඋල්ලට ගිහින් නිට්ටබුවට ගිහින් එතනින් කොලඹට ඇවිත්, කොලඹින් මොරටු බස් එකකට නගින්න මම තිරණය කලා. කෝච්චියේ යන එක ලේසි උනත් එකේ තියෙන සීට් එක බුදියාගන්න තරම් සුදුසු තත්වයක නැති හින්ද මම කෝච්චියේ යන්නේ  මාත් එක්ක යන්න තව කවුරු හරි ඉන්නවනම් විතරය. නිට්ටඹුවට එනකන් මම පුල් නින්දක් ගහගෙන ආවෙමි. බස් එකෙන් බැහැල කොලඹ බස් ගහන තැනට ආවා. නැග්ගා බස් එකට. හයියූ.... පිටිපස්සේ සීට් එක හාල්පාරුවෝ සෙට් එකක් අල්ලාගෙන. දැන් ඉතින් කරන්න දෙයක් නැත. මම බස් එකේ මැද සීට් එකකින් වාඩි උනෙමි. එකත් අයිනක්. අනිත් ඒවා බුක් වෙලා තිබුණි.

මේ ස්ථානය නම් බුදිය ගැනීමට කිසිසෙත් ගැලපෙන්නෙම නැත. මන්ද වංගු ගන්නා විට කොයි යම් මොහොතක හෝ මම ප්‍රක්ෂිප්තයක් ලෙසින් සීට් එකෙන් බිමට විස්ථාපනය වන හෙයිනි. දැන් ඉතින් කරන්නට දෙයක් නැත. මේ බස් එකේ යා යුතුවම ඇත. නැත්තම් මට පරක්කු වන්නේය. මේ සීට් එකේ බුදියා මිස මෙතනින් නොනැගිටිමි.... ලෙස දැඩි අධිෂ්ඨානයක් ඇති කර ගත් මම හිත හා පුක ගල් කරගෙන සීට් එකට තදින් ඇල උනෙමි. 

බස් එක හෙමිහිට අද්දනවා මට දැනුනි. ටික මොහොතකින් බණ්ඩාරනායක සමාදිය පහුවෙනවාත් මට මතකය. ඉන් එහාට බැලුම්මහර දක්වා සැබෑ ලෝකයේ සිදු වූ හාන්කවිසියක් වත් මම දන්නේ නැත. මන්ද ආපිකෝ මෙට්ටයකටත් වඩා හොදින් මට සීට් එක උඩ නින්ද ගොස් තිබුණි. එක වරම මට සොදුරු ලලනාවක් මැවි පෙනුනි. (අර එදා වගේ) ය ඉතා මනරම්ය, සිත්කලුය, කන් කලුය, තන් කලුය, තවත් කොහෙද මන්දා කලුය. ඇය මා ලඟට පැමිණියාය.  මගේ ඇගේ ඇතිල්ලෙන්නීය. මටත් කිසිදු ප්‍රශ්නයක් නැත. ඇග මගේ නොව ඇගේය. ටික වෙලාවකින් ඇත්තටම ඇතිල්ලෙනවා වගේ හැගීමක් මට දැනුනි. මම වහා ඇස් විවර කලෙමි. 

  • වම බැලුවෙමි.... මැදි වියේ කාන්තාවක් එහා පැත්තේ සීට් එකේ බුදිය. ඇය මටත් වඩා හොඳට බුදිය. 
  • දකුණ බැලුවෙමි.... සුදු ගවුමකි.... 
  • උඩ බැලුවෙමි.... සලිත උනෙමි..... 

ඇය ලස්සනය. කොහෙවත් කළු නැත. එෆෝ කොලේ වගේ සුදුය. 




නමුත් පොඩි ගැටලුවකි. ඇය මගේ ඇගේ ඇතිල්ලෙන්නීය.  කකුල් දෙක උඩ ටිකක් බර බෑග් එකක් තිබ්බ නිසා  ඇත්තටම එතන කිසිදු ගැටළුවක් නැත. නොතිබ්බා නම් සැහෙන ගැටලුවකි. ඒ ඇතිල්ලීම කෙතරම්ද යත් ඇගේ ඉනෙන් පහල සෑම අවයවයකම දිග පළල කියන එක ගේමක් නැතිය. කියන්නද? ඕං කිව්වා එහෙනං ඈ....

  • කලුල් - සයිස් 7 සපත්තු දන්නේ (මේක මම හොරෙන් බැලුවා මගේ කකුලට වඩා සුට්ටක් පොඩී... මම දන්නේ 9 නේ )
  • දනිස් පොල් කට්ට -  අරය සෙන්ටිමීටර් 2 ක් හා පරිධිය 10 කි
  • කලවා -  හරස් කැපුම සෙන්ටිමීටර්  7 කි  ( පිරිපුන් සිරුරක් නේ තිබුනේ)
  • යටි බඩ බුරිය දක්වා උස -   සෙන්ටිමීටර් 5 කි පළල 20 කි
  • කලවා දෙක අතර දුර -  සෙන්ටිමීටර්  5 කි 
  • කලවා දෙක අතර ඇති අනිත් කලවා දෙක අතර දුර හිතා ගත නොහැකි උනි. මගේ මල්ලි සම්භාව්‍ය ලෙස තුෂ්නිම්භූත වී තිබුණි.





උදේ පාන්දර මට රමණීය ලෙස ආතල් දෙන්නේ කවුද? මම සැක මුසු සිතින් උඩ බැලුවෙමි. හත්වලාමය..... මේ කිරිබත්ගොඩ ප්‍රසිද්ද බාලිකා පාසලක සිසුවියකි. වෙස්ටන් මියුසික් කරන කාලයේ පටන් මම මේ ඉස්කෝලේ ගැන හොඳින් දනිමි. දවසක් විභාගයක් ලියන්න ගිහින් මේ ගැහැණු දරුවන්ගේ වැසිකිලි වලට රිංගුවත් මට මතකය. (තනියම නෙමේ ගියේ තව කොල්ලෝ හිටිය) එක ගැන පස්සේ කියන්නම්. ඇයි තව ගම්පහ සිරි කුරුස (Holy Cross College - Gampaha) එකෙත් වැසිකිලි වලට රිංගල තියෙනවා.

දන්නා තරමින් මේ බාලිකාවේ සිටින්නේ තරමක් ලේබියෝය. ලෙස්බෝ නෙමේ දැන් ම ලග සිටින්නේ ටීනෙජර්ය. මටත් මොකද උදේ පාන්දර ලැබුණු පිනා චාන්ස් එක. මම දිගටම එකම ඉරියව්වෙන් වාඩි වී සිටියෙමි. බස් එකේ වැඩිය සෙනගත් නැත. නමුත් දැරිවිය මගේ දක්ෂිණ සර්වාංගයම ඇගේ පිරිපුස් බුරිය යට කොටසින් අතුල්ලයි .....මොකද්ද එකට කියන්නේ....රාගය උත්පාදනය කරයි. අන්න වචනේ.

මම ටිකක් එහාට උනෙමි. හරි යන්නේ නැත. එත් එන්නේ ඇගටමය. හැම තැනටම වඩා අතිල්ලෙන්නේ කලවා දෙක අතර කොටසය. ඒක ලේසියෙන් ඇතිල්ලෙන්නේ නැත. නමුත් ඇය ස්ථානගත වී සිටි ආකාරය අනුව එම උපාංගය පිහිටා තිබුනේ මගේ දකුණු උරපත්ත උඩය. ඇයට ලජ්ජා නැත. ඉතින් මටත් නැත. අවයවය මගේ නොව ඇගෙය. ඉතින් මට කොහේ අමාරුවක්ද? එක මොහොතක  මගේ උර ට උඩින් චිරි බිරි සද්දයක් ඇසුනි. මම හොඳින් කන් දුන්නෙමි.... එක ඇහැක් වසාගෙන  කන් දුන්නෙමි. ඇගේ මයිල් නොවේ.... බස් එකේ ෂොකට් ශෝබර්ය.  

බස් රථය වෙනදාට වඩා ඉක්මනින් කිරිබත්ගොඩට ලගාවිය. ඇය බස් රථයෙන් බස්සාය. ඇ ය බැස්සේ නියම වෙලාවටය. නැත්තම් රජතුමාට එතන මොනවා හෝ වෙන්නට තිබුනේය. මට කොළඹට යනකන් නින්ද ගියේ නැත. මම මේ ගැහැණු දරුවා ගැන ඉතාම ගැඹුරු වූත් සංකීර්ණ වූත් හදවත් සලිත වූත් සංවාදයක හිතින් නියෙලෙමින් ගියෙමි. එහි අවසාන නිගමනය වූයේ රජතෙමේ තරුණ ගැහැණු ලමයෙකු අතින් පුරා පැයක් තිස්සේ අතවරයට ලක් වූ බවය.



බඩුව සමග සිටි පැය එලෙසින් නිමාවට පත්විය.

______________________________________________________________

කල්පනා සයුරේ ගිලී යන්තමින් ගොඩ පැමිණි මම මොරටු බස් ගහන පැත්තට ගොස් බසයකට ගොඩ වුනෙමි. වෙලාවට එකේ නම් බලු බල්ලෙක්වත් හිටියේ නැත. එය සිලෝන් ටකරන් බස් රථයකි. ටක් ගාලා දොර අයිනේ පෙම් මුල්ල මම අල්ල ගත්තෙමි. පෙම් කෙලින්න කෙල්ලෙක් නැති උනාට එතන ඉදගත්තහම බස් එකට නගින හැම කෙල්ලම පෙනෙන්නේය. පාරේ යන අයත් පෙනවාය. මෙතන තරම් සෙට් වෙන සීට් එකක් මට තවත් නැත.

බස් රථය සෙමින් ගමන් ඇරඹුවේය. ගෝල්ෆේස් හරහා යන එකකි. හෙමින් හෙමින් බස් රිය ඇදුනි. හිල්ටන් හෝටලේ ගාව හන්දියේ ට්‍රැෆික් එකට අහු උනේය. කොල්ලෙක් (අයියා කෙනෙක්) පුට්බෝඩ් එකට බැස මට ඔහු ඇත තිබු පත්තරය දී "මල්ලි පොඩ්ඩක් මේක තියාගන්න" කිවේය. මම පත්තරේ ගත්තෙමි.

පාරේ පිස්සෙක් වගේ කළු කොට මහත එකෙක් ගමන් කරයි. බස් එක දිහා බල බල මොනවදෝ කියයි. අයියා ඌ දෙස බලා සිහින් හිනාවක් පෑවේය. පිස්සට තද උනි.

මහත්තයෝ.......මේ පුට්බෝඩ් එකේ ඉන්න එකා පිට් පොකෙට් කාරයෙක්...... මුව බස්සන්න බස් එකෙන්. ඕකා හොරා. ඕකා හොරා.

බස් එකේ මිනිස්සු අමුතු හිනාවක් දාගෙන අර අයියා කාරයා දෙස බැලුවෝය.

ඉස්සරලා කට කොනෙන් සිනාසුන අයිය දැන් දත් පෙන්නා අසරණ ලෙස සිනාසෙයි.

උඹ කවුඩ යකෝ පුට්බෝඩ් යන්න නැගපන් උඩට @#$#%^

තෝ දන්නවා මම කවුද කියල @#%$$##%

මුගේ අම්මට @#$@#%#$ පර බල්ලා 

තුහ්.................................





එවිටම වගේ බස් එක ඇද්දුවෙය.

රොටියක් පමණ වූ කෙල බෙට්ටක් පිස්සාගේ කටින් බස් එක දෙසට පියබා ආවේය. පාපුවරුවේ දෙවන පඩිය මත පතිත විය. අයියා ඒ දැවැන්ත කෙල පහරින් බේරීමට ක්ෂනිකව උඩ පැන්නේය. උගේ කරුම වෙලාවට  ඒ ප්‍රහාරයෙන් අනු නමෙන් බේරුනි.

ගොල්ෆේස් උසාවිය ගාවින් අයියා බැස්සේය. යන්නට කලින් මගෙන් පත්තරය ඉල්ලා ගත්තෙය. ඌ මා දෙසද බලා අමන හිනාවක් දැම්මේය. මමද සිනාසුනෙමි (දෙන්න හිතුනා මටත් හොඳ කෙල පාරක්) 

කැම්පස් එකට යනතුරු මම මේ සිද්දිය ගැනත් කල්පනා කලෙමි. මෙහිදී එලබුනු නිගමනය නම් බහින්න ඔන්න මෙන්න තියා පුට්බොඩ් එකට බහිනවා මිස ඊට කලින් නොබැසිය යුතුය.


82 comments:

  1. පට්ට පට පටය.... සිනාසී තර වුනෙමි... දෙවන කෑල්ල ටියුබ්ලයිට් ය... පළමු කෑල්ල අතීතය මතක් කලේය...

    ReplyDelete
    Replies
    1. //දෙවන කෑල්ල ටියුබ්ලයිට් ය.//

      ඒකෙ එච්චර දෙයක් නෑ බං... ඔය තියෙන තේරුමම තමා :-)

      Delete
  2. හිතුවාටත් වඩා රජා වල්ය.
    මාත් කැමතිම තැනකි පෙම් මුල්ල ඒත් මාත් තනියෙන්ම තමා ඔතන ලගින්නේ

    ReplyDelete
    Replies
    1. උඹ මං ගැන දන්නේ... :-)

      ඒක පස්ට ප්ලේස් එක නේ බං...

      Delete
  3. මෙය හිතා මතා කල අතවරයකි.වැරදිලාවත් කොල්ලෙක් කෙල්ලෙකුගේ කරේ කොස් ඇට ඇතිල්ලීමට ගියා නම් හත්වලාමයිය.ගුටි නැවක් කෑමට සිදුවෙනවාද ෂුවර්ය.කොල්ලෝ සියල්ලක්ම මැදහත් සිතින් ඉවසීම කොයිතරම් උතුම්දැයි මොහොතකට මට සිතිණ.ඇයට ලාදුරු තිබීමටද බැරිය.චිරිස් බිරිස් ශබ්දය නම් මට ෂුවර්ය... තව කීමට දෙයක් ඇත.සුදු ෂර්ට් ඇඳන් සිටිනා විට ඕවා ඉවසා නොදරන්න... :දිව

    පින්තූරේ නම් රසියන් ඉන්සිටිටියුට් එකක් වගේය.

    උදේ පොටෝ අරන් හවස ප්‍රින්ට් කරන්නට ඇතැයි නිකමට සිතුණි.පින්වත් ගැත්තෙක් රජාට අත් ආවරණ ලබා දෙනු මැනවි.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ගැමියාට හොද අවබෝධයක් ඇත...

      බෝරු මොකටද රසියන් ඉන්සිටිටියුට් සීරීස් එකම මං ගාව ඇත.

      අත් ආවරණ... :-) :-) දැන්නං රේඛා ඇත්තේම නැත :-)

      Delete
    2. ගැමියාගේ කතාවට මම පට්ටම ලයික් ය. කොල්ලෙක් කෙල්ලෙක්ගෙ ඇඟේ අමාරුවක් නැතුව ඔටෝ අතිල්ලුනත් බඩු බනිස් ය. ඒ අතින් කොල්ලන්ට මල් තැබිය යුතුය.

      Delete
  4. මේක මහ වල් රජෙක්නෙ බලනකොට.....එහෙනම් අර කෙල්ලට කිව්වෙ නැත්තෙ මොකෝ..''නංගි පොඩ්ඩක් එහාට වෙලා ඉන්නකො මගෙ ඇඟේ ඇතිල්ලෙන්නෙ නැතුව'' කියල?

    ReplyDelete
    Replies
    1. කොල්ලෙක් එහෙම කියනවා කවදාවත් ඇහිලා තියෙවද? :-)

      Delete
    2. එහෙම කිවුවනම් ඒ කෙල්ල මේ රජා ගැන මොනවා හිතාවිද?

      Delete
    3. ඉක්මනින් ලංකාවට ඇවිත් වහාම බස් වල යන්න පටන් ගන්න ඕනෙ....ඇයි බොලේ මම කවදාවත් ලංකාවෙ බස්වල ගිහින් නැහැනෙ......:(:(:(

      Delete
    4. ෂුවර් එකමටම මෙයත් එන්න හදන්නෙ අපිට ජැක් ගහන්නද කොහෙද....

      ඉක්කේයියා වින්චැට්ටෝ :-)

      Delete
    5. කිරිල්ලි ++++++++++++++++++++++++++++

      Delete
    6. අනේ කවුරුහරි රජ +++++++++++ කියලා දාන්ඩකෝ :-)

      Delete
    7. රජා ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

      Delete
    8. අපොයි... රෙප් මහත්තයා රජාව රේප් කොරන්ටද යන්නේ

      Delete
  5. පලමු කොටස නම් අගනේය... රජෝ මමද කිහිප විටක්ම ස්ත්‍රින් අතින් ජැක් කා තිබේ...මතකයන් අළුත් උනා මගෙත්..:D :D දෙවන කොටස ගැන නම් පැහැදිලි අදහසක් නැත.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. උඹ නාකි උන්ගෙන් කෑවා කියලා ආරන්චියක් ආවා :-)

      Delete
  6. ගහලා පන්නන්ඩ තිබුනේ

    ReplyDelete
  7. රස ගුලාවකි .. පද ඇමුණුම රසවත්ය ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. මේ පද ඇමුණුම මට ලගදි සෙට් උනේ... දිගටම මේකෙන් ලියන්නංකෝ එහෙනං

      Delete
  8. හෆොයි මෙහෙමත් කෙල්ලෝ ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔය තේරෙන්නේ...................... :-)

      Delete
  9. හා...............පූ......................
    සී.........................කේ...........................

    ඉකේයිය................................

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඈ.... බොල අග්ලියෝ...

      //ගැහැණු දරුවන්ට හා ලොකුවෙච්ච නැති උන්ට සපුරා තහනම්ය...//

      දුවන්නයි කිව්වෙ මෙතනින්... (ආයෙ එන්ඩ ඈ)

      Delete
    2. අඩේ අග්ලියෝ මේක අග්ලි කතාවක්නේ...

      ජපන් ක්‍රමේට උඩ සිට පහලට කියෙව්වෙමි හිනා සාගරයකි.....

      Delete
    3. සිරාවට මමත් දැන්නේ ඒක දැක්කේ...අග්ලිත් ලියන එව්වා. //හාසී...පූකේ....ඉකේයිය................................//

      Delete
    4. හක හක හක....

      ගැමියෝ... ++++++++++++

      Delete
  10. නිකන් ලැබෙනා ආතල් ගැනීමේ වරදක් මම දකින්නේ නැත. ඇයගේ වතගොත හොයා නොගැනීම බලවත් වරදක් ලෙස දකිමි. මන්දයත් මතු දිනයක දීද ඔබගේ උරපත් සේවාව ඇයට අවශ්ය වීමට ඉඩ ඇති බැවිනි. ජය..!

    ReplyDelete
  11. දැන් ඉතින් හැමදාම සීට් එකේ එහා පැත්තෙ කවුරුහරි ඉන්න බව සහතික කරගෙන මෙහා පැත්තෙන් වාඩි වීම යහපති...

    ReplyDelete
  12. වයසක අපටත් නිකන් මොකක්ද වගේ කුපාඩ් කොල්ලන්ගේ මේවා කියවලා වයසක අපිත් නරක්වෙනවා

    ReplyDelete
    Replies
    1. නීල් මාමා මෙව්වා වෙලා ගියාලු... :-)

      Delete
  13. උඩ කෑල්ලට ආස නැත චික් ය....යට කෑල්ල මරුය.ගත ගැකි ආදර්ශ බොහෝය.

    ReplyDelete
    Replies
    1. අනේ පව්ය....අසර් බබාය.... :-)

      ඔව් ඔව්... උඩ කෑල්ලේ, යට කෑල්ල නං මරුය..

      Delete
  14. ඔය අර නිදාගෙන හිටපු වෙලේ දැකපු හීනයක් නෙවෙයි කියලා ෂුවර්ද රජතුමනි?

    ප.ලි . කොල්ලන්ට පමනයි කියලා තිබුණු නිසාම තමයි බැලුවේ. තරහා අවසර!

    ReplyDelete
    Replies
    1. නෑ නෑ... සැබෑ ලෝකයේ වූනේ....

      ප/ලි : ආ.....ඔහෙ හිටු උල තියන්න :/

      Delete
    2. අඩෝ රජෝ.....උල තියන්න පිස්සුද යකෝ....විකාර කරන්න හදන්න එපා...මමත් උමා...මට මල පනිනවා ඔන්න

      Delete
  15. ආ බං.. උබ අර අවයව වල දිග පළල මැන්නේ මොන අඩිරූලෙන්ද කියපං මට... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇයි බං.... ඉංජන්ට ඇස් වහගෙන අතගාලා දිග පළල කියන්න පුළුවන්නෙ :-)

      Delete
  16. මටත් ඔය ජල්තරේම උනා දවසක්, එදා පොඩි ජොලියකටත් එක්ක කාර් එක ගෙදර දාලා බස් එකේ වැඩට ගියා, යද්දි නම් කිසිම අතුරු ආන්තරාවක් නැතුව ගියා, හැබැයි එන කොට නම් කෙල්ලෙක් ඔය විදිහටම මගේ කරේ නැගල ආවා, මේකි Phone එකෙන් කොල්ලා එක්ක මල් කඩනවා හැබැයි ආතල් ගන්නෙ මගෙන්. ඔය සන්සිද්ධිය බවලතෙක්ට කියල අන්තිමට මම නරක මිනිහ උනා, එදායින් පස්සෙ නම් මම නෙමෙයි බස් එකේ ගියෙ....

    ReplyDelete
  17. "හයියූ.... පිටිපස්සේ සීට් එක හාල්පාරුවෝ සෙට් එකක් අල්ලාගෙන. දැන් ඉතින් කරන්න දෙයක් නැත. මම බස් එකේ මැද සීට් එකකින් වාඩි උනෙමි. එකත් අයිනක්. අනිත් ඒවා බුක් වෙලා තිබුණි."

    වෙලාව කියන්නෙ ඔන්න ඕක තමා. මේක ආදර්ශයට අරගෙන මීට පස්සෙ පෙම් මුල්ලෙ වාඩි වෙලා යන්නෙ නැතුව මැද හරියෙ සීට් එකක වාඩි වෙලා යන්න. ඒකෙත් අයිනෙම. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. අන්න අයිඩියා එක.... :-)

      Delete
  18. හික්ස්ස්..හප්පට සිරි අපේ අඩවි රජාට හරිම අකරතැබ්බයක්නෙ වෙලා තියෙන්නෙ... නඩුවක් ෆයිල් කොරන්න වටින වැඩක්..
    //කකුල් දෙක උඩ ටිකක් බර බෑග් එකක් තිබ්බ නිසා ඇත්තටම එතන කිසිදු ගැටළුවක් නැත//-- රජතුමනි,බස් වල යන සියළු පිරිමි දරුවන්ගේ හිතසුවතකා ලොකු බෑගයක් ගෙනයාම අනිවාර්‍ය කරන්නේ නම් මැනවි..
    ලියපු ශෛලිය නම් හරිම අපූරුයි..

    ReplyDelete
  19. පුරුෂ හිංසනය පිටු දකිමු කියල කිසිම පුරුෂයෙක් කෑ ගසා තියේද මම අහන්නේ? :D

    අලුගෝසුවා

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒක තමා මාත් අර වින්චැට්ටිට කිව්වේ.. :-)

      Delete
  20. "කාන්තා හිංසනය" පි‍ටුදකිමු කිව්වට හෙට අනිද්දා වෙන කොට "පිරිමි හිංසනය" පි‍ටු දකිමු කියන්න වෙයිද දන්නෙ නැහැ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. පිරිමින්ට ගැහැණු අතින් හිංසනය සිදුවනවාට මේ රජ කිසිම විරුද්ධත්වයක් නැත... :-)

      Delete
  21. අපෝ... චික්ක්කේ... මහ වල් රජෙක් නේන්නම්.. රජ්ජු මෙහෙම වල් වුනාම අඩවියෝ වැසියෝ නිකන්ම වල් වෙනවානෙ අලේ...:D

    ReplyDelete
  22. මටත් නිතරම ඔය ආනිසංසෙම වෙනම.. ;)

    ReplyDelete
  23. ඔහොම ආතල් අපිටත් සමහර වෙලාවට ලැබෙනවා.ඒ වෙලාවට සද්ද නැතුව ඉන්න තරමට අපිට හොදයි.....

    ReplyDelete
  24. මේක ලිව්වට උබේ කටේ මසුරන් දාන්න ඕන.ඊයෙ මට ඔයිට හපන් සිද්ධියක් උනා. බස් එකේ තුනේසීට් එකක මුල්ලෙ තමා මම ආවෙ. මගේලග හිටියෙ අවු30 විතර ගෑනු කෙනෙක්. විස්වාශ කොරහන් බස් එක යන්න පටන් ගත්ත වෙලාවෙ ඉදල මේකි කලේ ඒකිගෙ කකුලෙන් මගේ කකුල මසාජ් කොරන එකයි. මම මගෙ කකුල කොච්ච්ර මෙහාට ගත්තත් ඒකි ආයෙ එයාහෙ කකුල ළන් කරල වැඩේට සෙට් වෙනව. ඔක්කොමත් හරි ඊට එහා පැත්තේ ඒකිගෙ මිනිහා. අපෙත් හෝමෝන වැඩ කොරනවනේ බන්. අන්තිමට මමත් ඕන මගුලක් කියල ඒකිට සප් එක දුන්න. රජා නම් මොනවා හෝ වෙන්නට කලින් බැහැගත්ත. හෆොයි ඒත් පැය තුනක් පුරාවට අතවරයට ලක්වූ අසරණ මට දෙපාරක්ම බස් රිය තුලම ඒ කිව්ව මොනවාදෝ උනා. බෑගයට පින් සිදු නොවන්නට මා ඉදලා හමාරය

    ReplyDelete
  25. මක් කියන්නද එල කියනවා මිස..

    ReplyDelete
  26. හයියෝ.. ඇයි මම කාර් කටුවක් ගත්තේ... ඇඬෙනවා ඕයි.....

    ReplyDelete
  27. රජෝ අර චිරි බිරිස් ගෑවෙ මොකක් කිව්වා.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. කන පලා ගන්න බැරි හින්දමයි ඒකවත් ඇහුවෙ.

      Delete
  28. හොදි ඕන් නෑ.... මටත් තිනවා එක්ස්පිරියන්ස් එකක්

    ReplyDelete
  29. amboooowwwww fatta kathawa mata dukatama aduna...ohoma karama e kellawa tikak chora karannath ekka kaea gahala ahanta epai ai yako mage age alenna enne kiyala :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. මෙයා මේ බණ කතා කරනවා :)

      Delete
  30. ගුරුගෙදර වෙබ් අඩවිය නිදහස් e අධ්‍යාපනයක් උදෙසා සියලු දෙනාටම විවෘතව පවතී. www.gurugedara.org මේ හා එක්ව ඉගෙන ගන්න ලෝකය දිනන්න.
    ගුරුගෙදර වෙබ් අඩවියෙහි දිනපතා යාවත්කාලින වන මෙම බ්ලොග් අඩවිය දිනපතා සෑම මොහොතකම දැනගන්නට අසන්නට ලැබෙන පුවත් එසැනින් මෙහි පල කරනු ලැබේ www.gurumag.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. අතීතයයි වර්තමානයයි අතරේ අතරමං වෙනවා බං... :P

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  34. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  35. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  36. මිනුම් හැකියාව නම් පංකාදුයි රජෝ

    ReplyDelete

කමෙන්ටුවක් දාලම යමු...ඔබේ එක අදහසක් මගේ මොරාල් අප් කරයි.....(හොදින් කිව්වෙ)

අඩෝ...අපේ ඒරියා එකට ඇවිත් නිකන් යන්න බෑ හරී....කන පලාගන්නෙ නැතුව කමෙන්ට් කරපල්ලා... (නරකටත් කිව්වා ඕං)